مدیر کاسرنیو:«در تک بازی شانس غلبه بر رئال مادرید را داریم»

مرجع خبری رئال مادرید: گیلرمو فرناندز وارا مدیر باشگاه  کاسرنیودر مورد بازی سه شنبه تیمش و رئال مادرید در کوپا صحبت کرد. وی اظهار داشت:” این بازی یک شادی گروهی را ایجاد کرده است، درخواست ها برای بلیت ها خیلی زیاد بوده است، کاسرنیو شرایط را به خوبی مدیریت کرده، با امید به هواداران حرکت می کنند و رئال مادرید نیز هزاران هوادار در  اچرمادورا دارد. بیست هزار نفر بازی را خواهند دید و یک رکورد ثبت خواهد شد.

مرجع خبری رئال مادرید: گیلرمو فرناندز وارا مدیر باشگاه  کاسرنیودر مورد بازی سه شنبه تیمش و رئال مادرید در کوپا صحبت کرد.

وی اظهار داشت:” این بازی یک شادی گروهی را ایجاد کرده است، درخواست ها برای بلیت ها خیلی زیاد بوده است، کاسرنیو شرایط را به خوبی مدیریت کرده، با امید به هواداران حرکت می کنند و رئال مادرید نیز هزاران هوادار در  اچرمادورا دارد. بیست هزار نفر بازی را خواهند دید و یک رکورد ثبت خواهد شد. بازی در برنابئو؟ هیچ کس از رئال پیشنهاد نداد که بازی در برنابئو برگزار شود. به نظرم سیستم کنونی کوپا عالی است. سخت بود که در بازی رفت و برگشتی بتوانیم ژیرونا را  حذف کنیم. در تک بازی شانس بیشتری برای بردن داریم. امیدوارم که در بازی با کاسرنیو نوبت رئال باشد که پیروز شود.”

کاسرنیو

نظرات

captcha